§ 1
[informacje ogólne]
- Serwis internetowy annapoplawska.pl (dalej: „Serwis”) jest prowadzony przez POPŁAWSKA TEACHER DEVELOPMENT & EDUCONSULTING z siedzibą w Warszawie przy UL. ZŁOTA 75A-7,00-819 WARSZAWA, REGON: 529687177, NIP: 5273130684(dalej: „Administrator”).
- W ramach działalności Serwisu mogą być zbierane, przetwarzane i wykorzystywane dane użytkowników Serwisu, w tym dane osobowe.
- Dane użytkowników mogą być zbierane w wyniku: ich dobrowolnego podania przez użytkowników (np. przy zamawianiu Produktów oraz w celu uzyskania nieodpłatnego dostępu do Produktu w zamian za zapis do newslettera), stosowania plików cookies – zarówno własnych jak i pochodzących od podmiotów zewnętrznych oraz stosowania narzędzi takich jak Google Analitycs.
- Zbierane mogą być ponadto informacje o adresie IP użytkownika, czasie nadejścia zapytania i wysłania odpowiedzi, adresie strony internetowej, z której użytkownik został przekierowany do Serwisu oraz rodzaju oprogramowania, z którego korzysta użytkownik. Informacje te są wykorzystywane dla celów administrowania Serwisem oraz tworzenia statystyk i analiz.
- Pojęcia pisane wielką literą, niezdefiniowane w niniejszym dokumencie, otrzymują znaczenia wskazane w regulaminie Serwisu dostępnego pod adresami: www.annapoplawska.pl; online.annapoplawska.pl .
§ 2
[dane osobowe]
- Administratorem danych osobowych jest przez POPŁAWSKA TEACHER DEVELOPMENT & EDUCONSULTING z siedzibą w Warszawie przy UL. ZŁOTA 75A-7, 00-819, WARSZAWA, REGON: 529687177, NIP: 5273130684
- Przetwarzanie danych osobowych odbywa się̨ zgodnie z przepisami powszechnie obowiązującego prawa, a w szczególności zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. („RODO”), a także zgodnie z Regulaminem.
- W ramach działalności Serwisu przetwarzane są dane osobowe Użytkowników podane przez nich w Formularzu Rejestracji oraz Formularzu Zamówienia. W formularzach tych Klienci mogą podać następujące dane: imię i nazwisko, NIP, adres e-mail, adres, telefon, nauczany język, stanowisko i typ szkoły.
- Przetwarzanie danych osobowych Użytkowników następuje w celu:
- zawarcia i realizacji umów o świadczenie usług drogą elektroniczną określonych w Regulaminie (art. 6 ust. 1 lit. b RODO);
- nieodpłatnego przesłania Produktu jeżeli użytkownik wyraził zgodę na otrzymanie Produktu w zamian za zapis do newslettera (art. 6 ust. 1 lit. f RODO);
- prowadzenia przez Administratora marketingu bezpośredniego własnych produktów lub usług – przesyłania newslettera, co jest prawnie uzasadnionym interesem Administratora (art. 6 ust. 1 lit. f RODO);
- statystyki i analizy zachowań Użytkowników w Serwisie (co stanowi prawnie uzasadniony interes Administratora – art. 6 ust. 1 lit. f RODO).
- W celu realizacji Umowy, Administrator może udostępnić jego dane osobowe takie jak imię, nazwisko, adres, adres e-mail, NIP oraz telefon, nauczany język określonemu podmiotowi realizującemu usługi informatyczne.
- Administrator może udostępnić dane osobowe także podmiotom świadczącym na jego rzecz usługi księgowe i marketingowe.
- Administrator może korzystać z dostawców usług informatycznych, którzy mają swoją siedzibę w USA, a więc poza Unią Europejską. W związku z tym dane Użytkownika mogą zostać tam przekazane. Administrator korzysta z podmiotów, które przetwarzają dane osobowe na podstawie Standardowych Klauzul Umownych przyjętych przez Komisję Europejską, o których mowa w art. 46 RODO, zawartych między Administratorem a tym podmiotem.
- Administrator może przechowywać dane osobowe przez następujące okresy:
- w przypadku danych przetwarzanych w celach, o których mowa w ust. 4 pkt 1 – przez okres wykonywania umów oraz okres niezbędny do dochodzenia własnych roszczeń lub obrony przed roszczeniami zgłoszonymi w stosunku do Administratora w związku z wykonywaną umową;
- w przypadku przesłania nieodpłatnego Produktu Administrator przetwarza dane do momentu zrealizowania usługi;
- w przypadku przesyłania newslettera, Administrator przetwarza do momentu zgłoszenia sprzeciwu przez Użytkownika lub do momentu cofnięcia zgody na otrzymywanie informacji handlowej;
- w przypadku prowadzenia statystyk i analizy zachowań Użytkowników na stronach internetowych Administrator przetwarza przez okres 3 lat od dnia ich zebrania.
- Użytkownikowi, którego dane dotyczą przysługują następujące prawa:
- prawo dostępu do podanych danych osobowych oraz prawo do otrzymania ich kopii;
- prawo do sprostowania danych osobowych;
- prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
- prawo do przeniesienia danych osobowych;
- prawo sprzeciwu wobec przetwarzania podanych danych osobowych;
- prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego.
- W celu skorzystania z jakiegokolwiek prawa, o którym mowa wyżej, Użytkownik, którego dane dotyczą może skierować do Administratora żądanie za pośrednictwem poczty elektronicznej lub pocztą tradycyjną.
- Podanie danych osobowych jest dobrowolne, lecz bez ich podania niemożliwe będzie zawarcie umowy lub otrzymywanie newslettera oraz nieodpłatnego Produktu.
- Administrator zapewnia ochronę̨ danych osobowych, które przetwarza. W szczególności Administrator stosuje odpowiednie zabezpieczenia techniczne i środki organizacyjne zapewniające ochronę̨ przetwarzanych danych osobowych, odpowiednie do zagrożeń oraz kategorii danych objętych ochroną. W szczególności zabezpiecza on dane przed ich udostępnieniem osobom nieupoważnionym, zabraniem przez osobę̨ nieuprawnioną, przetwarzaniem z naruszeniem przepisów oraz zmianą, utratą, uszkodzeniem lub zniszczeniem.
§ 3
[pliki cookies i narzędzia wykorzystywane na stronach internetowych]
- W ramach działalności Serwisu są używane niewielkie pliki zwane Cookies. Pliki te są zapisywane przez serwer na komputerze Użytkownika. Przez używanie plików cookies należy rozumieć ich przechowywanie i uzyskiwanie do nich dostępu przez Administratora lub podmioty z nim współpracujące.
- Pliki cookies mogą być:
- plikami sesyjnymi, co oznacza, że są używane do momentu opuszczenia strony Serwisu przez Użytkownika, lub do momentu zamknięcia przez niego przeglądarki internetowej;
- plikami stałymi, co oznacza, że pozostają na urządzeniu Użytkownika przez czas określony w ich parametrach lub do momentu ich usunięcia przez Użytkownika.
- Pliki cookies mogą być używane w następujących celach:
- umożliwienia korzystania z usług dostępnych na stronie Serwisu;
- zbierania informacji o sposobie korzystania przez Użytkowników ze Serwisu;
- zapamiętania wybranych przez Użytkowników ustawień strony internetowej;
- zapamiętania adresu e-mail i hasła za pomocą, których Użytkownik loguje się do Serwisu.
- Używanie plików cookies nie powoduje zmian konfiguracyjnych w urządzeniu Użytkownika i oprogramowaniu zainstalowanym na tym urządzeniu.
- W ramach działalności Serwisu mogą być stosowane również pliki cookies podmiotów zewnętrznych pochodzące np. z serwerów reklamowych, serwerów firm i dostawców usług współpracujących z Administratorem.
- Domyślne ustawienia przeglądarek internetowych dopuszczają zwykle zapisywanie plików cookies w urządzeniach końcowych Użytkowników. Ustawienia te mogą jednak zostać zmienione przez Użytkowników.
- Użytkownik może ograniczyć lub wyłączyć dostęp plików cookies do swojego komputera za pomocą ustawień przeglądarki internetowej. W przypadku skorzystania z tej opcji złożenie Zamówienia może okazać się jednak niemożliwe.
- Zgodnie z przepisami ustawy prawo telekomunikacyjne abonent lub użytkownik końcowy może wyrazić zgodę na przechowywanie informacji lub uzyskiwanie dostępu do informacji już przechowywanej w telekomunikacyjnym urządzeniu końcowym abonenta lub użytkownika końcowego również za pomocą ustawień oprogramowania zainstalowanego w wykorzystywanym przez niego telekomunikacyjnym urządzeniu końcowym lub konfiguracji usługi. W przypadku zatem gdyby Użytkownik nie chciał wyrazić takiej zgody, powinien dokonać zmiany ustawień przeglądarki internetowej.
- Szczegółowe informacje w zakresie zmiany ustawień przeglądarki dotyczących plików cookies oraz ich usunięcia uzyskać można na oficjalnej stronie internetowej konkretnej przeglądarki. W szczególności powyższe informacje można znaleźć pod następującymi adresami stron internetowych:
- Administrator korzysta z narzędzia Facebook Pixel, które jest narzędziem analitycznym pomagającym mierzyć skuteczność reklam na podstawie analizy działań podejmowanych przez Użytkowników w witrynie, co w konsekwencji umożliwia prowadzenie skuteczniejszych kampanii reklamowych.
- Administrator korzysta z narzędzia Google Analytics, które służy do analizy statystyk stron internetowych.